V červenci mělo dojít k úpravám textů “objednávkových tlačítek” na e‑shopech. Z dosavadních tlačítek totiž nebylo vždy dostatečně jasné, že se zákazník zavazuje k platbě za objednané zboží.

V červenci mělo dojít k úpravám textů “objednávkových tlačítek” na e‑shopech. Z dosavadních tlačítek totiž nebylo vždy dostatečně jasné, že se zákazník zavazuje k platbě za objednané zboží.
Pravidla pro sledování chování zákazníků e‑shopů a webů se od nového roku mění. Přichází opatření, které by mělo docílit větší bezpečnosti osobních údajů na internetu.
Trend B2B e-commerce stále sílí, e-shopy v B2B sektoru jsou standardem. Každoročně zavádí více než 5 % B2B podniků nové e‑commerce platformy.
Nové znalosti a dovednosti nepadají z nebe rovnou do klína. Neváhali jsme a zapojili se do projektu, který nám pomůže při tvorbě e‑shopu.
Už to vypadalo, že bude offline e‑commerce konferencím konec, ale naštěstí ShopCamp 2021 přece jen proběhl prezenčně a my se ho zúčastnili.
Ministerstvo průmyslu a obchodu od 15. září přijímá žádosti o dotace na tvorbu e-shopu v rámci dotačního programu ICT a sdílené služby.
Vstříc všem nástrahám šumavských lesů a deštivé předpovědi počasí jsme vyrazili na teambuilding Kurz přežití. Zvládli jsme to?
Jaký mají smysl uživatelské výzkumy z pohledu tvorby e-shopu? V článku se dozvíte, co důležitého přináší a proč ho potřebujete.
Ve vývoji webů a e-shopů se přechází od klasického vodopádového řízení projektů k tzv. agilním metodám. Co to ale vlastně agilní metody jsou?