Začátkem roku 2022 spustil rozesílku e-mailů ohledně ověření identity. Cílem je zvýšení důvěryhodnosti inzerentů vůči uživatelům.
Co nového v Bartoň Studiu.
Vliv nasazení cookies lišty na sběr analytických dat
Nové cookies lišty fungují na principu opt‑in, to znamená, že návštěvníci e‑shopů a webů rozhodují o tom, jestli vám dovolí sbírat data, která můžete následně využívat pro analytiku, personalizaci nebo marketingové účely.
Doprava zdarma – konkurenční výhoda nebo nevýhoda?
Je vždy doprava zdarma výhodná jak pro zákazníka, tak pro e-shop? Máte správně nastavený limit pro dopravu zdarma na e-shopu? Používáte tento marketingový nástroj i vy?
Co hýbe e‑commerce světem? Reshoper 2022
Po covidové odmlce se znovu povedlo zorganizovat e‑commerce veletrh Reshoper, na kterém jsme samozřejmě nechyběli.
Jak udělat z návštěvníka e-shopu platícího zákazníka?
Přemýšlíte nad tím, jak kontaktovat zákazníky, kteří se zajímali o konkrétní produkt na vašem e‑shopu nebo se několikrát zdrželi delší dobu na určité stránce vašeho webu? Víte, co se schovává pod pojmem lead a jak by vám mohl pomoci?
Automatizace v e‑mailingu. Proč by vás měla zajímat?
Automatizace je všude kolem nás a to i v e-mailingu. Automatické kampaně oproti pravidelným kampaním, cílí na konkrétního uživatele, který provedl určitou akci nebo spadá do daného segmentu. Díky personalizaci bývá úspěšnější a pomáhá budovat a udržovat vztah se zákazníky.
Podpořili jsme veřejnou sbírku pro obnovu varhan v Dobříšském kostele
Nejen finanční podpora, ale i dobře cílená reklama ve vyhledávání může pomoci k dosažení cíle.
Jak funguje nástroj Cookie Script?
Hledáte řešení od třetí strany pro cookie lištu na webu? Porovnali jste všechny možné nástroje, které jsou na internetu? Který je váš favorit? U nás vyhrál Cookie Script, jak už jste si jistě všimli.
Novinka v Skliku jménem Jednoduchá obsahová kampaň
Lámete si hlavu, jak cílit na zákazníky, kteří mají blokované cookies a odmítli cílenou reklamu? Sklik přišel s řešením v podobě jednoduché obsahové kampaně.