Lámete si hlavu, jak cílit na zákazníky, kteří mají blokované cookies a odmítli cílenou reklamu? Sklik přišel s řešením v podobě jednoduché obsahové kampaně.

Lámete si hlavu, jak cílit na zákazníky, kteří mají blokované cookies a odmítli cílenou reklamu? Sklik přišel s řešením v podobě jednoduché obsahové kampaně.
Chceme, aby důležité “životní” funkce e-shopu fungovaly nepřetržitě a snažíme se eliminovat rizika, která by tyto funkce mohla ohrozit.
V rámci E‑commerce Strategy Summitu byl Milan Bartoň pozván do panelové diskuze na téma Jak úspěšně zvládnout výběrové řízení a stavbu e‑shopu na míru na největším českém e‑commerce veletrhu Czech On‑line Expo 2022.
Také vám přišel e‑mail od společnosti EU Business Register, kde byl v příloze formulář k vyplnění a zaslání zpět poštou? Rozhodně nic nevyplňujte a neplaťte!
Loňský byl rok pro českou e‑commerce jako na houpačce, ale i přesto meziročně vzrostla o 14 %, tedy na 223 miliard korun. Češi si postupně zvykají na nakupování přes internet a e‑shopům více důvěřují.
Před nedávnou dobou ukázal Google nejnovější verzi bezplatného nástroje pro měření návštěvnosti webových stránek: Google Analytics 4. V čem se liší od nynějších Google Universal Analytics?
Nekalé praktiky během obchodování na internetu, kterým chce EU zabránit a chránit tak spotřebitele v e‑commerce prostředí. To jsou nová pravidla, která by měla nabýt účinnosti během roku 2022. Přečtěte si, na které změny byste neměli rozhodně zapomenout.
Za celé Bartoň Studio přejeme, aby byl následující rok pohodový a úspěšný jak pro Vás, tak pro Vaše e‑shopy.
Těšíme se na další spolupráci v roce 2022.
V listopadu jsme se vydali na akademickou půdu Západočeské univerzity v Plzni abychom mohli budoucím programátorům přiblížit, jak probíhá proces tvorby e-shopu v praxi.