Naše e-shopy dosahují vyšší konverze.
Díky pořádné přípravě projektu.
Výdělečný e-shop vyžaduje přesné zadání. Při workshopech zjistíme, co od e-shopu očekáváte a přidáme své zkušenosti. Dáme dohromady základy a ověříme je u vašich reálných zákazníků, kteří nám domněnky potvrdí, nebo rozstřílí.
„Pohled tří stran – nás, provozovatele a zákazníků – zaručí, že postavíme vnitřnosti e-shopu, UX i design správně. A často díky tomu vyladíme i byznys model.“
Jiří Kučera
Provozní ředitel
Bartoň Studio
Workshopy a uživatelské výzkumy zaberou čas, ale vyplatí se. Vrátí se to třeba úpravou byznys modelu, zjednodušením ceníku nebo objednávkového formuláře. Díky pořádné přípravě vyvíjíme jen ty funkce, které vám přinesou peníze.
„Vážíme si času, který nám při přípravě projektu věnujete. Workshopy děláme efektivně, ať už to je ten úvodní, kdy poznáme váš byznys, nebo design studio, při kterém se soustředíme na vzhled e-shopu.“
Milaň Bartoň
Jednatel a majitel
Bartoň Studio
Ozvěte se a probereme úvodní přípravu
e-shopu do detailu.
Nebo si přečtěte případovou studii o e-shopu Heap Co, kde nám pečlivá příprava zajistila důležitý vhled do rozhodování zákazníků.
Nechal jsem si poradit – a celý projekt překopal
„O přínosech uživatelského výzkumu jsem pochyboval. Milan Bartoň mě však přesvědčil a díky rozhovorům se zákazníky vypadá Catering Portal jinak, než jsem předpokládal – web je mnohem přehlednější a při registraci nechci po lidech kvantum informací.
Byla to skvělá rada. Stačil opravdu jeden den rozhovorů. Přesně tak by měl dodavatel nad projektem přemýšlet. Bez výzkumu bych utratil víc peněz za programování zbytečností a hlavně by službu využívalo míň lidí.“
Adam Přibyl
Zakladatel
Catering Portal s.r.o.