Novinka v Skliku jménem Jednoduchá obsahová kampaň

2. 3. 2022

Lámete si hlavu, jak cílit na zákazníky, kteří mají blokované cookies a odmítli cílenou reklamu? Sklik přišel s řešením v podobě jednoduché obsahové kampaně. 

Oč tu běží

Jak jsme již na podzim upozorňovali, v letošním roce se změnila pravidla pro cookies na webech, která mají vliv i na cílení reklam na internetu. Nyní můžete pomocí reklamního systému Sklik vyřešit, jak zobrazovat reklamy těm uživatelům, kteří nedali souhlas s cílenou reklamou, mají blokované cookies nebo z jiných důvodů nevstupuje do aukce behaviorálně cílená reklama podle zájmu, zájmu o koupi nebo retargetingu. Jednoduchá obsahová kampaň je opravdu jednoduchá co se týče samotného nastavení, které vám nezabere moc času. Na rozdíl od ostatních kampaní můžete cílit pouze na zařízení, publikum si řídí systém sám. Neovlivníte ani věk nebo pohlaví uživatelů, znamená to tedy, že cílovou skupinou je témeř kdokoliv. Kampaň využívá statické bannery, kombinované reklamy, branding a HTML5

Výhody

  • jednoduché a rychlé vytvoření
  • vysoký počet zobrazení
  • nízká cena za proklik
  • nízká cena za tisíc zobrazení
  • zasažení zákazníků, kteří jsou težče zastihnutelní
  • zobrazuje se v aukcích s nižším počtem uživatelů – levnější než ostatní obsahové kampaně

Nevýhody

  • kampaň je vhodná pro značky a produkty, u kterých může být zákazník kdokoliv
  • nelze přesně určit, kolik uživatelů reálně navštívilo vaše stránky
  • není jednoznačné, kde přesně se reklamy zobrazily
  • větší firmy by mohly mít problém se zobrazováním reklam u nevhodného obsahu

Závěrem

Zatím to vypadá, že jednoduchá obsahová kampaň bude další zajímavou formou, jak kvalitně a za málo peněz cílit na zákazníky, kteří přinesou konverze. Primárním cílem u tohoto druhu kampaně by mělo být rozšíření povědomí o firmě nebo propagace novinek firmy.

 

Chcete zvýšit konverze Vašeho eshopu?

Obraťte se na nás!