Co se u nás děje a na co se můžete těšit?

Příprava na veletrh. Jak na to?

Příprava na veletrh. Jak na to?

Jak by měla probíhat příprava na veletrh? Na to jsme se podívali v našem článku a podělili se o své zkušenosti.

Na falešné slevy už nenarazíme

Na falešné slevy už nenarazíme

Už brzy v České republice vstoupí v platnost zákon, který ochrání české spotřebitele. Zmizí falešné slevy a my budeme nakupovat bezpečněji.

E-commerce trendy pro rok 2023

E-commerce trendy pro rok 2023

Rok 2022 se už pomalu schyluje ke konci a my vám představíme e-commerce trendy, na které bude kladený důraz v příštím roce.

Generování nápadů kreativní cestou

Generování nápadů kreativní cestou

Existuje celá řada metod pro generování nápadů kreativní cestou. Podíváme se na nejznámnější brainstorming a brainwriting, Heaven and Hell, Ishikawův diagram a metodu šesti klobouků.

E-commerce a trend udržitelnosti

E-commerce a trend udržitelnosti

Trend udržitelnosti významně mění sektor e-commerce. Pomohla k tomu koronavirová pandemie a lidé chtějí vědět, jak jsou udržitelní prodejci.

Myslete jinak s Design thinking

Myslete jinak s Design thinking

Design thinking neboli designové myšlení je metoda, která pomáhá do hloubky porozumět zákazníkům zaměstnancům nebo i dodavatelům.

Využijte Sklik na maximum

Využijte Sklik na maximum

Sklik je díky vlastnímu vyhledávači českým unikátem. Není to ale jeho jediná funkce, využijte ho na maximum a přilákejte na své weby a e-shopy návštěvníky.

Vyzrajte na reklamy v Google Ads

Vyzrajte na reklamy v Google Ads

Z marketingových nástrojů třetích stran můžeme využívat nespočet nástrojů. Patří mezi ně například Google Ads, Sklik, Google Tag Manager nebo Facebook Pixel.