Před nedávnou dobou ukázal Google nejnovější verzi bezplatného nástroje pro měření návštěvnosti webových stránek: Google Analytics 4. V čem se liší od nynějších Google Universal Analytics?

Před nedávnou dobou ukázal Google nejnovější verzi bezplatného nástroje pro měření návštěvnosti webových stránek: Google Analytics 4. V čem se liší od nynějších Google Universal Analytics?
Nekalé praktiky během obchodování na internetu, kterým chce EU zabránit a chránit tak spotřebitele v e‑commerce prostředí. To jsou nová pravidla, která by měla nabýt účinnosti během roku 2022. Přečtěte si, na které změny byste neměli rozhodně zapomenout.
Za celé Bartoň Studio přejeme, aby byl následující rok pohodový a úspěšný jak pro Vás, tak pro Vaše e‑shopy.
Těšíme se na další spolupráci v roce 2022.
V listopadu jsme se vydali na akademickou půdu Západočeské univerzity v Plzni abychom mohli budoucím programátorům přiblížit, jak probíhá proces tvorby e-shopu v praxi.
Už vám nestačí statistiky z Google Analytics? Rádi byste věděli, co nejvíce zaujme zákazníkovo myš na hlavní stránce e‑shopu a kam až doscrolluje? Máte na e‑shopu něco, co zákazníka brzdí při dokončení objednávky? Odpovědět vám můžou nástroje HotJar či Smartlook.
V červenci mělo dojít k úpravám textů “objednávkových tlačítek” na e‑shopech. Z dosavadních tlačítek totiž nebylo vždy dostatečně jasné, že se zákazník zavazuje k platbě za objednané zboží.
Pravidla pro sledování chování zákazníků e‑shopů a webů se od nového roku mění. Přichází opatření, které by mělo docílit větší bezpečnosti osobních údajů na internetu.
Trend e‑commerce v B2B segmentu stále sílí:
e‑shopy v B2B sektoru začínají být standardem.
Více než polovina B2B podniků v České republice má již některou
z forem e‑commerce. Každoročně zavádí více než 5 % B2B podniků nové e‑commerce platformy.
Nové znalosti a dovednosti nepadají z nebe rovnou do klína. Neváhali jsme a zapojili se do projektu, který nám pomůže při tvorbě e‑shopu.